Tuesday, May 4, 2010

Kit Kat Porn #2



I am making a terrible mistake!

I am eating

Kit Kats MAPLE

while typing this entry! haha! im gonna get fat eating kit kats!

Here are the last few kit kats i have! I am so going to buy some more soon :P Trying to save on makeups now, getting more budget makeups instead to replace those i have finish! Classes and personal uses are finishing them fast!


Kit Kat Maple



They do not have the boxes for this, so, i bought 1 huge pack to share! let you peep at my kit kat minis!



I am OVERLOADED with kit kats



They smell reminds me of maple syrup, which led me to MacD's Hotcakes meal (i Need 1 now!) This is holding the same spot as Royal Milk Tea (coming up!) in my favourites. Top i mean.

Crunch!



Yum! This really taste sweet! not for those who doesn't love sweet stuffs :P Im so gonna buy this again on the next round :P



Kit Kat Royal Milk Tea


I must say. i really love this packaging! Plaids, britain like! The same, i got minis for these!




Cravings for milk tea? Right outside where there is no hot water? Get this! This is filled with the strong scent of milk tea! I think my colleague love this alot. and me! always solve my cravings for milk tea instead of walking all the way to the pantry for a cup of milk tea :p Try this if u have the chance! :P



LAst of all....


Kit Kat Sakura Matcha


I heard this is a new one, but the packaging looks pretty, so we got this and try too :P



My colleague is giving me 1 to try... ♥green kitkats!♥

*breaks* For you! ♥♥

*Munch* ♥

YUmmmy! ♥♥

i kinda forget this taste already, so im trying hard to remember. I remembered it being sweet, matcha flavour not strong, but it still nice! A heavily sweetened matcha? :P I still love this packaging the most :P


I shall go and indulge more in my kitkats! Maybe i should call them Kika, im getting lazy typing kitkats in full. i typed again! Kika!





Disclaimer like to spend money of beauty stuffs and item(s) here are being bought by me. This is based on my personal experience and views and there is a possibility that my experience does not apply on you.



7 comments on "Kit Kat Porn #2"

ning * star on 04 May, 2010 19:50 said...

u very naughty oh... show so many kitkat pictures ... mouth watering liao! haha

mr. pineapple man on 04 May, 2010 23:27 said...

next time i go to japan, I will buy every kind of kit kat flavor!!!

Angelique on 05 May, 2010 08:23 said...

yumm!! I love love kit kats!! I didn't like the royal milk tea much & was so disappointed b/c I tasted the white chocolate more than the tea -_-... & I'm not a big fan of white chocolate!

♥ Starryxuan on 05 May, 2010 11:32 said...

to ning: haha! dont drip on your keyboard! :P

to pineappleman: yup :) they are awesome!

to Angelique: agree! i still feel that they are very sweet! but, they are still chocolates :P

coffretgorge on 05 May, 2010 11:53 said...

waaaaah kit kat haul! i love kit kats! so bad for the teeth and tummy but so delicious! hahaha :P i want those LE kitkats you crazy kitkat girl! :)

*~kAy~* on 06 May, 2010 16:18 said...

this looks tasty! I want to try the green tea one :)

♥ Starryxuan on 06 May, 2010 16:57 said...

to conffretgorge: yeah! i can feel myself getting fatter while indulging :P haha!

to Kay: try it! its nice :P thanks for commenting! :P

Post a Comment

Thanks for commenting :)